MNU

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ...Στηρίξτε μας...Διαφημιστείτε στο ΚΙΝΗΜΑ ΜΕΡΙΔΙΟΥΧΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ – Σας βλέπουν χιλιάδες μάτια και ταυτόχρονα στηρίζετε οικονομικά το ΚΙΝΗΜΑ μας για να ανταπεξέρχεται σε δικηγορικά και δικαστικά έξοδα.

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ...25/7/2019


ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ

Γράφει ο
ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
25/7/2019

ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ
  και Κατάκλεβαν τους κ.κ. Συνεταίρους με τις ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΚΩΝ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ για 10ετίες τώρα και τους ΦΑΓΑΝΕ και τις ΜΕΡΙΔΕΣ – ΜΕΤΟΧΕΣ εκατομμυρίων δρχ. από κάθε Συνεταίρο και ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ….Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΑΚΟΥΕΙ.;…  

ΙΔΟΥ πως ενεργούσε φίλοι μου η Εισαγγελία Λαμίας….

Περί Μηνύσεων:
Η τακτική στη εισαγγελία Λαμίας γνωστή πλέον: Οι δυο συνεχόμενοι Προϊστάμενοι Εισαγγελείς την βάζουν στο συρτάρι και μετά στο Αρχείο και έρχεται ο τρίτος αντ/λέας και βγάζει μια περίτρανη ΔΙΑΤΑΞΗ που λέει….επειδή πέρασε η 5ετία και η 15ετία οι Μηνύσεις έχουν ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ…
Και ερωτώ εγώ: Ευθύνεται ο Μηνυτής ή οι εισαγγελείς; Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΑΚΟΥΕΙ ;



--------------------------------------------------------------------
ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΑΣΚΑΣ
Στο επόμενο διάστημα (να μην χαθεί μέσα στις διακοπές) θα παρουσιάσουμε έγγραφα που δείχνουν πως οι υποθέσεις των απλών πολιτών απέναντι σε επωνύμους καταχωνιάζονται σε ένα συρτάρι μέχρι να παραγραφούν (π.χ. υπόθεση θύματος Κ. Δημητρακόπουλου της Συνεταιριστικής Λαμίας) ή σε μερικές πτυχές η Δικαιοσύνη κάνει ότι δεν καταλαβαίνει ποιό γράμμα είναι πρώτο στο αλφάβητο, δηλαδή τι πρέπει να ερευνήσει εκείνη και τι ο πολίτης…
Άπειρα αυτά τα παραδείγματα και αναφερθήκαμε στη Λαμία γιατί είναι τόπος καταγωγής των Στουρνάρα, Σταϊκούρα, Προβόπουλου και η εκεί Δικαιοσύνη κάνει όργια διαχρονικά  με παραγραφές ή άρνηση ουσιαστικής έρευνας σε σοβαρότατες υποθέσεις.
--------------------------------------------------------------------

Αξιότιμε Κύριε Γιάννη Ντάσκα
Ο Κώστας Δημητρακόπουλος είναι όντως ΘΥΜΑ της πρώην Σ.Τ.Λ. (Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας), αλλά δεν ήπιε το αμίλητο νερό όπως το ήπιανε 16.000 Συνεταίροι ΘΥΜΑΤΑ και αυτά των ΑΠΑΤΑΙΩΝΩΝ της Σ.Τ.Λ., αλλά όμως θα τους πάει ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ….
Οι Εισαγγελείς ΔΥΧΤΥΧΩΣ υπάρχουν για να συγκαλύπτουν και όχι να αποκαλύπτουν …μου το έλεγε ένας φίλος μου πρώην αστυνομικός και δεν τον πίστευα.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ επί μια 20ετία ψάχνω μέσω της εφημερίδας Η ΤΟΛΜΗ να βρω έναν ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ, αλλά δεν τον βρίσκω…..
Ο Αρεοπαγίτης κ. Λαφαζάνος, όταν ήλθε προ ετών στη Λαμία για να ελέγξει το «Κατάστημα» και του έδωσα το ΠΟΡΙΣΜΑ της Τραπέζης της Ελλάδος του έτους 2000 με τις 200 σελίδες που αποκάλυπτε 20 ΔΙΣ Δραχμές δάνεια χωρίς εγγυήσεις μου είπε: Και τι θέλεις Δημητρακόπουλε να βγάλω εγώ το φίδι από την τρύπα; εγώ θέλω να πάρω ΣΥΝΤΑΞΗ…Τι νομίζεται κύριε Αρεοπαγίτα …..πρέπει να το βγάλω εγώ ;
Οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ της Σ.Τ.Λ. μου πήραν [επειδή ήμουν ο Πρόεδρος των Συνεταίρων - Δανειοληπτών - Εγγυητών της Σ.Τ.Λ. και επειδή ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ τις ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΚΩΝ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ επί πολλά έτη που το Δάνειο μας αυξάνετο με ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟ …και αν ΔΙΚΑΙΩΝΟΜΟΥΝ ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΚΑΙΟΝΩΝΤΑΝ και οι 16.000 Συνεταίροι] για δάνειο λοιπόν 10.000 ευρώ που το είχα ΕΞΩΦΛΗΣΕΙ ….1) την πρώτη μου κατοικία αξίας σήμερα 250.000 ευρώ και το κατάστημά μου άξιας 40.000 ευρώ και ΕΔΩΣΑΝ ΔΑΝΕΙΟ σε υπάλληλο τους 200.000 ευρώ και ο οποίος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΙΑ…
ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ Σ.Τ.Λ. δεν μου χορήγησαν παράνομα αναλυτικό λογαριασμό το λεγόμενο ΣΕΝΤΟΝΙ, αν και διέθεταν ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ από το έτος 2000 έως και σήμερα για να μην μπορώ να αποδείξω το δίκιο μου …..Να όμως που εγώ κρατούσα τα πάντα και ο Ορκωτός Πραγματογνώμονας με δικαίωσε !!!!…..
Από την άλλη ο εισαγγελέας Λαμίας κ. Στυλιανός Κωσταρέλλος άφησε στο συρτάρι του επί οκτώ (8) χρόνια τη ΜΗΝΥΣΗ που έκανα στον Νίκο Δασκαλόπουλο για ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ και στον ίδιο ρυθμό κινήθηκε και ο επόμενος εισαγγελέας Λαμίας κ. Νικήτας Θεολογίτης ….την κράτησε κι αυτός στο συρτάρι του για αλλα οκτώ (8) χρόνια βάζοντας την και στο ΑΡΧΕΙΟ.
Προ ημερών λοιπόν ζήτησα εγγράφως από την εισαγγελία Λαμίας, αφού εν τέλει με δικαίωσε ο Πραγματογνώμονας, να άρει από το Αρχείο τις Μηνύσεις που είχα κάνει κατά Νικ. Δασκαλόπουλου, κατά Δημ. Καρδάκου, αλλά και κατά των Υπαλλήλων και η απάντηση μου έρχεται με ΔΙΑΤΑΞΗ την οποία υπογράφει ο αντ/λέας κ. Παναγιώτης Παρασκευαίδης λέγοντάς μου ότι ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣΑΝ λόγω 5ετίας και 15ετίας.
Τι να κάνω τώρα …να μπω με καλάσνικωφ στο Δικαστικό Μέγαρο Λαμίας; δεν θα κερδίσω τίποτα…..Να χειροδικήσω με τον Δασκαλόπουλο τον Καρδάκο και τους υπαλλήλους ; Πάλι δεν θα βγάλω κάτι.
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ όμως, επειδή θα κάνω ΑΝΑΙΡΕΣΗ της ΔΙΑΤΑΞΗΣ του κ. Παρασκευαϊδη προς τον κ. Εισαγγελέα Εφετών Λαμίας….
Θα σας κρατάω πάντα ενήμερους όπως το έκανα επί μια 20ετία τώρα στέλνοντας σε πολλές κατευθύνσεις (επαγγελματικές τάξεις – δικηγόρους Λαμίας – Μ.Μ.Ε Λαμίας και Αθηνών – Βουλευτές – Πολιτικά Κόμματα κ.α.) 1000 mails.
   ----------------------------------------------------------------------------
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τώρα τι έγραψε ο δημοσιογράφος Γιάννης Ντάσκας.
Πολλάκης: Στο εδώλιο με Στουρνάρα- σε Εξεταστική Επιτροπή για το ΚΕΕΛΠΝΟ.
Από

 Ιούλιος 25, 2019








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΙΔΕΣ ΜΑΣ ΕΝΤΟΚΑ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"

  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"