MNU

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ...Στηρίξτε μας...Διαφημιστείτε στο ΚΙΝΗΜΑ ΜΕΡΙΔΙΟΥΧΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ – Σας βλέπουν χιλιάδες μάτια και ταυτόχρονα στηρίζετε οικονομικά το ΚΙΝΗΜΑ μας για να ανταπεξέρχεται σε δικηγορικά και δικαστικά έξοδα.

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

ΜΑΘΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ...ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ ΤΟΥΣ ΝΤΑΝΤΕΥΕΙ ΑΚΌΜΑ..


ΕΝΩΠΙΟΝ
ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ-ΟΧΛΗΣΗ-ΚΛΗΣΗ ΜΕΤΑ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Του Κωνσταντίνου Δημητρακόπουλου του Γεωργίου, κατοίκου Λαμίας, οδός Καποδιστρία αρ. 12, με ΑΦΜ: 008885260 της Δ.Ο.Υ. Λαμίας.

ΚΑΤΑ
          Του υπό εκκαθάριση αστικού πιστωτικού συνεταιρισμού με την επωνυμία «ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ-ΣΥΝ.ΠΕ», η οποία εδρεύει στη Λαμία, οδός Διάκου αρ. 1 και εκπροσωπείται νόμιμα από την ειδική εκκαθαρίστρια εταιρία με την επωνυμία «PQH Ενιαία Ειδική Εκκαθάριση Ανώνυμη Εταιρία, Ειδικός Εκκαθαριστής Πιστωτικών Ιδρυμάτων» και τον διακριτικό τίτλοPQH Ενιαία Ειδική Εκκαθάριση Α.Ε.», που εδρεύει στο Χαλάνδρι, οδός Λ. Κηφισίας αρ. 268 και εκπροσωπείται νόμιμα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1)   Διοικητή Τράπεζας της Ελλάδος κο Γιάννη Στουρνάρα, ο οποίος κατοικοεδρεύει στην έδρα της Τράπεζας της Ελλάδος, στην Αθήνα, οδός Ελ. Βενιζέλου 21.
2)   Υπουργό Οικονομικών κο Χρήστο Σταϊκούρα, ο οποίος κατοικοεδρεύει στην Αθήνα, οδός Νίκης αρ. 5-7, Τ.Κ. 105 63. Αθήνα
3)   Υπουργό Δικαιοσύνης κο Κων/νο Τσιάρα, ο οποίος κατοικοεδρεύει στην Αθήνα, Λεωφ. Μεσογείων 96, Τ.Κ. 115 27.
4)   Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κα Ξένη Δημητρίου-Βασιλοπούλου, η οποία κατοικοεδρεύει, Λεωφόρος Αλεξάνδρας 121, Αθήνα - Αμπελόκηποι, 11522.
5)   Προϊστάμενο Εισαγγελίας Πρωτοδικείου Λαμίας κο Χαράλαμπο Λακαφώση, ο οποίος κατοικοεδρεύει στη Λαμία, οδός Καποδιστρίου αρ. 2.


     Επειδή η καθής η παρούσα στερείται νομίμου εκπροσωπήσεως, διότι από 5/04/2016 με την υπ’ αριθμ. 182/1/4-4-2016 απόφαση της ΕΠΑΘ (ΦΕΚ Β’  925/5-4-2016), εκκαθαριστής της ορίσθηκε η ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «PQH Ενιαία Ειδική Εκκαθάριση Ανώνυμη Εταιρία, Ειδικός Εκκαθαριστής Πιστωτικών Ιδρυμάτων» και τον διακριτικό τίτλο “PQH Ενιαία Ειδική Εκκαθάριση Α.Ε.», που εδρεύει στο Χαλάνδρι, οδός Λ. Κηφισίας αρ. 268, διορισμός ο οποίος είναι άκυρος, διότι την ημέρα που ελήφθη η ως άνω απόφαση 182/1/4-4-2016 της ΕΠΑΘ, η “PQH Ειδική Εκκαθάριση Α.Ε.» δεν είχε διοικητικό συμβούλιο, νομίμως συγκροτημένο σε σώμα και δημοσιευμένο στο ΓΕΜΗ.

7)   ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΙΕΘΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

8)   Η ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΕΤΣΙ ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ – ΕΓΓΥΗΤΩΝ ΤΗΣ Σ.Τ.Λ. ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ 520 ΑΔΙΚΗΘΕΝΤΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΩΝ. ΚΑΙ ΑΝ ΕΓΩ ΔΙΚΑΙΩΝΩΜΟΥΝ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ. ΕΠΡΕΠΕ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΩΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥ.
9)      Δεν έδιναν σκόπιμα πλήρεις αναλυτικούς λογαριασμούς στους κ.κ. Συνεταίρους, προφανώς (ποιος άλλος λόγος υπήρχε;) για να μην μπορούν να αποδείξουν το δίκιο τους. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΙΕΘΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΡΠΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΟΦΕΙΛΩ, όπως αποδείχθηκε τελικά. ΣΗΜΕΡΑ η παρανόμως εκπροσωπούσα την υπό εκκαθάριση Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας εταιρία PQH πωλεί τη δική μου περιουσία, το διαμέρισμα στην οδό Σκληβανιώτη στη Λαμία, όπως διαβάζω στον τοπικό τύπο σε ανακοίνωση.
Ολόκληρος ο προσωπικός μου αγώνας να αποδείξω τα κακώς κείμενα περιέχετε στα ιστολόγιά μου. Όσα περιέχονται εκεί δεν είναι δυνατόν να ενσωματωθούν στην παρούσα λόγω μεγέθους!!!! Δείτε τα ιστολόγιά μου και θα τα μάθετε ΟΛΑ μέσα από τις ομιλίες μου στις Γενικές Συνελεύσεις της Σ.Τ.Λ.. Μέσα από τα Βίντεο των Γενικών αυτών Συνελεύσεων. Μέσα από νόμιμα έγγραφα και δικόγραφα (Μηνύσεις – Αναφορές – Καταγγελίες) που απευθύνονταν από την εισαγγελία Λαμίας, την εισαγγελία του Εφετείου Λαμίας, τον Άρειο Πάγο, αλλά και σε Υπουργούς δικαιοσύνης και Οικονομικών. Επίσης από τις εφημερίδες της εποχής.
1)     www.dimitrakopulos.gr / ΜΑΘΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ Σ.Τ.Λ.


ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΜΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ, ΑΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΟΡΙΣΘΕΝΤΟΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΗ ΤΗΣ της Εταιρίας PQH.
ΣΑΣ καλώ όπως εντός 15 ημερών ανοίξετε το φάκελό μου, μου χορηγήσετε αντίγραφα επίσημα της κίνησης του λογαριασμού μου και μου γνωστοποιήσετε ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ θα μου επιστρέψετε όσα μου χρωστάτε σύμφωνα με την ΕΚΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ του Ορκωτού Ελεγκτή Αντώνιου Χαραλαμπίδη.
ΣΑΣ καλώ όπως απέχετε από κάθε διαδικασία εκποίησης περιουσιακών στοιχείων που ανήκαν σε μένα, μέχρι να εκκαθαριστεί η οφειλή σας έναντί μου.
ΑΛΛΩΣ σας δηλώνω ότι θα προσφύγω ενώπιον πάσης αρμόδιας αρχής και δικαστηρίου ακόμη και ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου ή του Δικαστηρίου της Ε.Ε. και θα ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.

Με ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου, αρμόδιος επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα στον υπό εκκαθάριση αστικό πιστωτικό συνεταιρισμό με την επωνυμία «ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ-ΣΥΝ.ΠΕ», η οποία εδρεύει στη Λαμία, οδός Διάκου αρ. 1 και εκπροσωπείται νόμιμα από την ειδική εκκαθαρίστρια εταιρία με την επωνυμία «PQH Ενιαία Ειδική Εκκαθάριση Ανώνυμη Εταιρία, Ειδικός Εκκαθαριστής Πιστωτικών Ιδρυμάτων» και τον διακριτικό τίτλο “PQH Ενιαία Ειδική Εκκαθάριση Α.Ε.», που εδρεύει στο Χαλάνδρι, οδός Λ. Κηφισίας αρ. 268 και εκπροσωπείται νόμιμα, ως και να την κοινοποιήσει στον Διοικητή Τράπεζας της Ελλάδος κο Γιάννη Στουρνάρι, ο οποίος κατοικοεδρεύει στην έδρα της Τράπεζας της Ελλάδος, στην Αθήνα, οδός Ελ. Βενιζέλου 21, για να λάβουν γνώση και για τα έννομα αποτελέσματα αυτής, αντιγράφοντάς τη ολόκληρη στην έκθεση επίδοσης.
Λαμία, 17/07/2019
Ο ΕΞΩΔΙΚΩΣ ΚΑΛΩΝ κλπ



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΙΔΕΣ ΜΑΣ ΕΝΤΟΚΑ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"

  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"