MNU

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ...Στηρίξτε μας...Διαφημιστείτε στο ΚΙΝΗΜΑ ΜΕΡΙΔΙΟΥΧΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ – Σας βλέπουν χιλιάδες μάτια και ταυτόχρονα στηρίζετε οικονομικά το ΚΙΝΗΜΑ μας για να ανταπεξέρχεται σε δικηγορικά και δικαστικά έξοδα.

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

7 Ιουλίου 2020 δικάζονται στο Εφετείο Λαμίας 20 γνωστά ονόματα της Λαμιακής Κοινωνίας..

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΡΙΔΙΟΥΧΩΝ της πρώην Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας συνεχίζει τις αποκαλύψεις του…

7 Ιουλίου 2020 δικάζονται στο Εφετείο Λαμίας 20 γνωστά ονόματα της Λαμιακής Κοινωνίας....για τη ζημιά που προκάλεσαν σε 15.000 Συνεταίρους...Να είστε όλοι εκεί....



Εφετείο Λαμίας
7 Ιουλίου 2020

Δικάζονται 20 κακούργοι.

ΘΥΜΑ:  ΚΩΝ. Γ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ και άλλοι 16.000 Συνεταίροι

ΘΥΤΕΣ: ΟΙ 20 ΑΥΤΟΙ ΚΑΚΟΥΡΓΟΙ….1.2.3.4…20…Μόλις έχουμε στα χέρια μας το ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ θα το δημοσιοποιήσουμε. Η δίκη είναι ΔΗΜΟΣΙΑ και όποιος θέλει μπορεί να παραστεί ως Πολιτική Αγωγή...


Φάκελος Σ.Τ.Λ.
Μεγάλο Οικονομικό – Κοινωνικό Σκάνδαλο.

Υπάρχουν τα γραπτά μου και οι Ομιλίες μου στις Γενικές Συνελεύσεις, οι οποίες είναι καταγεγραμμένες και στα Πρακτικά. Τα γνωρίζει όλα αυτά η ΤτΕ.

Η ΣΤΛ πραγματοποιούσε τοκογλυφικές συναλλαγές με παράνομη κεφαλαιοποίηση των τόκων ανά εξάμηνο για πολλά χρόνια. Έτσι αυξάνονταν τα δήθεν χρέη των κ.κ. Συνεταίρων με γεωμετρική πρόοδο…. Και έτσι τα καταπάτησε η Σ.Τ.Λ. και σήμερα ήρθαν στα χέρια της PQH

Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας η Συμμορία αυτή των είκοσι κακούργων που αγκάλιασε και τους προϊστάμενους εισαγγελείς του Πρωτοδικείου Λαμίας ευθύνεται για τη λεηλασία των 16.000 Μεριδιούχων, διότι

α) Με  παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις τόκων ανά εξάμηνο τους πήραν τα ακίνητα ενώ μπορούσαν να τις αφαιρέσουν επειδή επιβάρυναν τους κ.κ. Συνεταίρους με γεωμετρική πρόοδο .

β) Όταν το έτος 2000 ανέλαβαν τη διοίκηση της ΣΤΛ δεν οδήγησαν στη δικαιοσύνη τους υπεύθυνους της λεηλασίας του Ιστορικού Μας Ιδρύματος ήτοι την προηγούμενη αμαρτωλή Διοίκηση του Αθαν. Τριανατφυλλόπουλου.

γ) Με μεγάλα δάνεια χωρίς εγγυήσεις σε ημετέρους,

δ) Με παραγραφές δανείων μετά πάροδο 3ετίας, διότι οι 41 δικηγόροι δεν κυνήγησαν τους υπόχρεους λόγω σκόπιμης αδιαφορίας των διοικούντων,

Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας τοποθετώ τα γεγονότα κατά έτος και ημερομηνία
για να τα καταλάβετε όλα.


1982

Οι Συνεταίροι αλλά και Μέτοχοι χρηματοδοτούμεθα από την Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας ως εξής:  Υπογράφαμε 6μηνα Γραμμάτια. α) Στα Γραμμάτια προσθέτανε και τον Τόκο στο Κεφάλαιο. Παράνομη Κεφαλαιοποίηση Τόκων. Εμείς όμως δεν γνωρίζαμε περί κεφαλαιοποιήσεων των Τόκων, β) Για να μας εγκριθεί όμως το δάνειο έπρεπε να προσυπογράψουν και τρεις εγγυητές….Ετσι λοιπόν αλυσοδέσανε τη μισή Φθιώτιδα..

Ως Πιστωτικός Συνεταιρισμός δεν μπορούν σήμερα να κατάσχουν τα ακίνητα.


1992

Νόμος Ν.2076/92…Απαγορεύεται σε Πιστωτικό Ίδρυμα να χορηγεί νέα Δάνεια για την πληρωμή οφειλόμενων τόκων……Απαγορεύεται επίσης η Κεφαλαιοποίηση τόκων, που προβλέπεται σε αρχική Δανειακή μεσομακροπόθεσμης χρηματοδότησης…

14/7/1992… Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας σήμερα αγόρασα Ονομαστικές Εταιρικές Μερίδες από τον Πιστωτικό Συνεταιρισμό Τεχνοεργατών Λαμίας Συν.Π.Ε…αξίας 392.740 δρχ….Υπ όψιν έχω στη διαθεθέση μου και άλλες Εταιρικές Μερίδες από προηγούμενα χρόνια, αλλά η Συμμορία αυτή την 20 κακούργων τις μηδένισαν και επι πλέον θα κλειθούμε να πληρώσουμε και στο 5πλάσιο αυτές τις Μερίδες.


Αρχίζει η βιομηχανία των Διαταγών πληρωμών σε ένα δωμάτιο των δικαστηρίων Λαμίας, χωρίς δίκες.

Βγαίνει σε πλειστηριασμό η πρώτη μου κατοικία, αν και οι Διοικήσεις των 20 αυτών κακούργων γνωρίζανε ότι εγώ δεν οφείλω χρήματα, ενεργήσανε έτσι όπως ενήργησαν – μη χορηγώντας μου όλα μου τα παραστατικά - ώστε να μην υπάρχει δεδικασμένο.

Το ακίνητο το αγοράζει η ίδια η ΣΤΛ. Σε πλειστηριασμό μαϊμού. Από τον πλειστηριασμό περίσσεψαν και 2.700.000 δρχ. τα οποία χρήματα αυτά μου τα καταχράστηκε η Διοίκηση για αρκετά χρόνια. Εγώ πάντα όταν δανειζόμουν χρήματα τα έπαιρνα μέσω Γραμματίων και όχι μέσω Συμβάσεων.

Δεν γνωρίζω / γνωρίζουμε ακόμα για τις παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις των Τόκων της ΣΤΛ.


Η ΣΤΛ αρχίζει να καλεί τους Συνεταίρους να ανταλλάζουν τα παράνομα εξαμηνιαία Γραμμάτια με ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, οι οποίες είναι πιο ισχυρές από τα γραμμάτια χορηγώντας τους δελεαστικά και αύξηση δανείου. Να όμως που οι Συμβάσεις εμπεριέχουν μέσα και τις παράνομες κεφαλαιοποιήσεις των τόκων…..

Έτσι το ιδρυμά μας κατέσχεσε τις περιουσίες των Συνεταίρων και τις έβγαλε στο σφυρί ενώ μπορούσε με μια γενική Συνέλευση να αφαιρέσει τις Παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις και τα πανωτόκια και να βοηθήσει τους Συνεταίρους – Μετόχους να ξεχρεωθούν. Διότι εμείς ήμασταν και Συνεταίροι και αγοράζαμε ΜΕΤΟΧΕΣ και έτσι το Ιδρυμα ήταν ζωντανός Οργανισμός…Δεν το έκανε όμως η Συμμορία των Κολλητών για ίδιους λόγους έκαστος.

Όλες οι Διοικήσεις της ΣΤΛ από το 1992 βάσει του λογιστηρίου τους με αφήσανε να παραμένω μέσα στην πρώτη μου επειδή γνωρίζανε ότι δεν τους οφείλω χρήματα, αλλά μου όφειλαν χρήματα και γι αυτό δεν χορηγούσαν όλα μου τα παραστατικά στα 150 δικαστήρια που έκανα από το 1996 έως και σήμερα.

-       Δεν γνωρίζω/γνωρίζουμε ακόμα για τις παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις των Τόκων της ΣΤΛ. Εδώ να τονίσω ότι οι ΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΚΩΝ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ είναι πολλάκις δυσμενέστερες από τα πανωτόκια γιατί αυξάνουν τα δήθεν χρέη με γεωμετρική πρόοδο.


Με την ισχύ του δεδικασμένου στα Γραμμάτια μας πήρανε τα ακίνητα χωρίς δίκες στο ακροατήριο, αλλά μέσα σε ένα δωμάτιο.


1993

Ο Πιστωτικός Συνεταιρισμός Τεχνοεργατών μετατρέπεται σε Τράπεζα.

Οι Διοικούντες το Ίδρυμα αρχίζουν να παίρνουν και να χορηγούν δάνεια χωρείς εγγυήσεις.

Ανακοινώνουν ότι θα δίνουν δάνεια εις το 5πλάσιο των Μερίδων ενώ οι ίδιοι παίρνουν τα ΕΙΔΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ των 50.000.000 δρχ….Δηλαδή 50.000.000 δρχ. ο πατέρας – 50εκατ. δρχ. η μητέρα – 50εκατ. δρχ. ο ένας γιος και έτσι
Με τέσσερα άτομα - Συνεταίρους παίρνει ο πατέρας βάζοντας εγγυητές τα μέλη της οικογένειας 200 εκατ. δρχ. χωρίς εξασφαλίσεις - εγγυήσεις.

Έτσι λοιπόν έγινε η αρχή και το Ίδρυμα μας έπεσε εξω.


1998

9/7/1998. Επιστολή ενδιαφέροντος της Παναγιώτας Κ. Δημητρακοπούλου για να αγοράσει το Ι-1 διαμέρισμα μας επί της οδού Σκληβανιώτη 16 στη Λαμία.


14/7/1998… Η κόρη μου Παναγιώτα Κ. Δημητρακοπούλου καταθέτει 1.500.000 δρχ. ως προκαταβολή για να αγοράσει το Ι-1 (γιώτα ένα) διαμέρισμα (Η πρώτη μου κατοικία αποτελείται από το Ι-1και Ι-2 διαμερίσματα).


1999

Ολοκληρώνεται το Πόρισμα του ΣΔΟΕ Λαμίας αποτελούμενο από 200 σελίδες με πολλές Κακουργηματικές πράξεις σε βάρος των Διοικούντων της αμαρτωλής διοίκησης του Αθαν. Τριανταφυλλόπουλου..

Αποκαλύπτεται ότι οι 41 δικηγόροι έχουν πάρει 680 υποθέσεις - όλες μαζί οι Εμπορικές Τράπεζες της πόλης μας μέσα δεν έχουν τόσους δικηγόρους – και δεν κυνηγούν τους Συνεταίρους για διάφορους λόγους έκαστος και έτσι πέρασε η 3ετια και παραγράφησαν τα χρωστούμενα στο Ίδρυμα μας.

Αποκαλύπτεται ότι η Διοικήσεις Αθαν. Τριανταφυλλόπουλου χορήγησαν δάνεια ύψους 665 εκατ. προς τα μέλη του Δ.Σ. και του Ε.Σ. Επίσης έχουν δοθεί άλλα 405 εκατ. Δρχ. σε συγγενικά τους πρόσωπα.

Επίσης οι Διοικήσεις Αθαν. Τριανταφυλλόπουλου ενέκρινε αυθυμερόν χρεωπιστώσεις δανειοδοτικών λογαριασμών (εικονικές κινήσεις) με σκοπό να εμφανίζονται ενήμεροι ενώ έπρεπε να μεταφερθούν στην καθυστέρηση και έτσι τα Μέλη του Δ.Σ. και του Εποπτικού Συμβουλίου μπορούσαν να ξανακατέβουν ως υποψήφιοι σε ΕΚΛΟΓΕΣ αν και έπαιρναν εκατοντάδες εκατ. δρχ. ως δάνεια φούσκες.

2000

Πόρισμα ΤτΕ είναι στα χέρια του εισαγγελέα Λαμίας με πολλές κακουργηματικές πράξεις σε βάρος των Διοικούντων..

-       Η Διοικούντες τη ΣΤΛ οδηγούνται αυτεπάγγελτα ως κατηγορούμενοι, αλλά με δίκες της πλάκας μέχρι το 2012 και κάποιοι κατηγορούμενοι αθωώνονται.

-       Ο Νικ. Δασκαλόπουλος μόλις αναλαμβάνει την Διοίκηση της ΣΤΛ βλέπει ότι το χρηματοκιβώτιο είναι άδειο, αλλά δεν οδηγεί τη Διοίκηση του Αθαν Τριανταφυλλόπουλου στη δικαιοσύνη, γιατί; τι μεσολαβεί – ποιοι μεσολαβούν ;


-       Ιδρύω Σύλλογος Συνεταίρων Δανειοληπτών – Εγγυητών και χωρίς να γνωρίζω ακόμα για τις παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις των τόκων ανά εξάμηνο.

-       Αρκετοί ήταν οι δικηγόροι που γνώριζαν για τις Κεφαλαιοποιήσεις, αλλά δεν μας το έλεγαν…

-       Δεν γνωρίζω/γνωρίζουμε ακόμα για τις παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις των Τόκων της ΣΤΛ. Εδώ να τονίσω ότι οι ΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΚΩΝ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ είναι πολλάκις δυσμενέστερες από τα πανωτόκια γιατί αυξάνουν τα δήθεν χρέη με γεωμετρική πρόοδο.

-        
-        
23/3/2000. Αίτηση Κων. Δημητρακόπουλου προς τη Σ.Τ.Λ. για να μου χορηγήσει αντίγραφο αναλυτικού Λογαριασμού. Εκτός απ αυτή την Αίτηση εστειλα και δεκάδες άλλες, χωρίς ομώς η ΣΤΛ να μου χορηγήσει αναλυτικό Λογαριασμό..μου χορηγούσε πάντα αποσπασματικό…Για να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια και να παραπληροφορεί δικαστές, ΜΜΕ και άλλους. Ετσι λοιπόν με απέκλεισε και από την υποψηφιότητα μου στις επικείμενες Εκλογές της Σ.Τ.Λ. και με συκοφαντούσε συνεχώς….και δυχτυχώς είναι πολλοί σήμερα που πιστευουν την Σ.Τ.Λ. και όχι εμένα….Διότι αν εγώ κέρδιζα σε δικαστήριο θα κερδίζανε και οι 16.000 Συνεταίροι…

Δεν γνωρίζουμε όμως ακόμα ότι τα Ιδρυμά μας επί δεκαετίες έκανε παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις Τόκων


2001

1/2001…Η μισή Φθιώτιδα είναι υποθηκευμένη.


2/2001…Αίτηση του Κων. Δημητρακόπουλου στη Σ.Τ.Λ. « Παρακαλώ να μου χορηγήσετε ΒΕΒΑΙΩΣΗ ότι είμαι Μέλος (Συνεταίρος) της Σ.Τ.Λ. έχοντας Μερίδες αξίας 1.000.000 δρχ. και ότι από το έτος 1997 μέχρι και σήμερα δεν έχω λάβει το ΕΤΗΣΙΟ ΜΕΡΙΣΜΑ».


4/2/2001…Και παρατράπεζα στην Πυραμίδα της Λαμίας.

5/2/2001… Εγώ ο Κων. Δημητρακόπούλος τυπώνω αποσπάσματα του Πορίσματος της ΤτΕ και το μοιράζω σε πολλά καταστήματα και σπίτια. 

18/3/2001….Γενική Συνέλευση της ΣΤΛ. Σε ομιλία μου ως πρόεδρος των Συνεταίρων - Δανειοληπτών ξεσκονίζω τους διοικούντες το Ιδρυμα μας. Τα λεγόμενά μου υπάρχουν στα ΠΡΑΚΤΙΚΑ.

29/7/2001….Πραγματοποιείται έκτακτη Γενική Συνέλευση. Εγώ και πάλι ως πρόεδρος των Συνεταίρων Δανειοληπτών ταρακουνώ τους διοικούντες. Τα λεγόμενά μου υπάρχουν στα ΠΡΑΚΤΙΚΑ.

Δεν γνωρίζουμε όμως ακόμα ότι τα Ιδρυμά μας επί δεκαετίες έκανε παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις Τόκων


Πραγματοποιούνται εκλογές στη ΣΤΛ και ο Κων. Δημητρακόπουλος βάζει υποψηφιότητα, αλλά διασύρεται ψευδώς στα ΜΜΕ ότι οφείλει χρήματα και αποκλείεται απ αυτές.

Ο Κων. Δημητρακόπουλος διασύρεται μέσω των ΜΜΕ ότι όφειλε χρήματα και δεν μπορούσε να κατέβει στις επερχόμενες εκλογές. 

Οι διοικούντες όμως το ίδρυμα γνώριζαν ότι ο Δημητρακόπουλος δε οφείλει.


2002

5/2/2002…Εκθεση Ελέγχου Αντιγράφων Δανειακών Λογαριασμών Σ.Τ.Λ. των Κων. Δημητρακόπουλου……Ο Ελεγκτής Οικονομολόγος Βαγγέλης Συργουνιώτης.


2003

22/5/2003…Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμιας στο Δικαστικό Μέγαρο της Λαμίας ως πρόεδρος των Συνεταίρων Δανειοληπτών παραδίδω στα χέρια του Αρεοπαγίτη κ. Λαφαζάνου φάκελο με όλα τα στοιχεία που αφορούν τη ΣΤΛ.  Η απάντηση του Αρεοπαγίτη είναι:   Εγώ θέλεις να βγάλω το φίδια από την τρύπα κ. Δημητρακόπουλε, εγώ βγαίνω σε σύνταξη…

Μα κύριοι δικαστές είναι δυνατόν ο ένας Αρεοπαγίτης αδυνατεί γιατί βγαίνει σε σύνταξη – Ο προιστάμενος της εισαγγελίας Λαμίας εισαγγελέας θέλει  να προαχθεί και βάζει στο αρχείο τις δικές μου μηνύσεις-Αναφορές –Καταγγελίας  - Ο αντεισαγγελέας δεν προχωρά τις υποθέσεις μου γιατί θέλει να μετατεθεί ή να πάρει κάποιο μπόνους…ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ 21 ΑΙΩΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΕΣ ;


24/5/2003
 Δεν γνωρίζω /γνωρίζουμε ακόμα για τις παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις των Τόκων ανά εξάμηνο για πολλά έτη της ΣΤΛ.

Κύριοι του Διοικητικού Συμβουλίου: Δημοσιεύσατε σκόπιμα στον Λαμιακό Τύπο αν και γνωρίζεται πολύ καλά όλοι Σας ότι δεν χρωστάω στη ΣΤΛ, αλλά αυτή μου χρωστά για να μην κατέβω ως υποψήφιος στις επικείμενες Εκλογές αν και κατέθεσα το σχετικό παράβολο… «Ο κ. Δημητρακόπουλος είναι αναξιόπιστος και γι' αυτό είναι ο τελευταίος που μπορεί να ισχυρίζεται ότι ενδιαφέρεται για το καλό της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας. Ο μέχρι σήμερα βίος και πολιτεία του έχουν αποδείξει, ότι αντιστρατεύεται ευθέως τα συμφέροντα του Ιδρύματος. Ξέρει μόνο να υβρίζει και να συκοφαντεί προς όλες τις κατευθύνσεις και να σπιλώνει πρόσωπα, θεσμούς και δημόσιους λειτουργούς. Εάν επιθυμεί δημιουργικό ρόλο ως συνεταίρος, να εξοφλήσει τις μεγάλες οφειλές από δάνεια που αυτοί και η οικογένεια του καρπώθηκαν στο παρελθόν. Η Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας δραστηριοποιείται για το συμφέρον όλων των συνεταίρων και της οικονομίας του τόπου μας και η Διοίκηση της σταθερά επιδιώκει την επιβολή της Νομιμότητας και την απόδοση δικαιοσύνης με κάθε νόμιμο μέσο».

8/8/2003ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΣΗ του Κων. Δημητρακόπουλου κατά ολοκλήρου του Δ.Σ. της ΣΤΛ . προς τον εισαγγελέα Λαμίας κ. Κωσταρέλλο για τα γραφόμενα στον Λαμιακό Τύπο της 24.5.2003.

Μέχρι σήμερα ο δικηγόρος μου Κων. Καραγκούνης παρ ότι έχουμε κάνει 27 δικαστήρια δεν εχει ζητήσει από τη ΣΤΛ να μου χορηγηθεί αναλυτικός λογαριασμός των χρεωπιστώσεων μου, διότι ο γαμβρός του …Τριανταφυλλιάς είναι Δ/ντής – Προϊστάμενος  Οικονομικού της ΣΤΛ. Και έτσι φτάνω στο Εφετείο Λαμίας και ο εφέτης μου λέει ότι δεν απέδειξα οτι δεν οφείλω στη ΣΤΛ>..


2005

Ανακαλύπτω για τις παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις των Τόκων ανά εξάμηνο για πολλά έτη της ΣΤΛ.


18/5/2005… Γενική Συνέλευση της ΣΤΛ.

Ως πρόεδρος των Συνεταίρων Δανειοληπτών καλώ να παρέμβει ένας λεοντόκαρδος εισαγγελέας για να οδηγήσει στη δικαιοσύνη τους υπεύθυνους της λεηλασίας του Ιδρύματος μας για παράβαση καθήκοντος απιστία υπεξαίρεση χρημάτων κ.α. τα οποία υπάρχουν στο ΠΟΡΙΣΜΑ του ΣΔΟΕ Λαμίας.


2006


30/6/2006Κατάθεση ΑΓΩΓΗΣ 600.000 ευρώ κατά της ΣΤΛ..


3/10/2006… ΜΗΝΥΣΗ του Κων, Δημητρακόπουλου κατά Νικ. Δασκαλόπουλου για Τοκογλυφία μέσω Αστυνομίας γράφοντας ότι  έβαλα στην τσέπη μου 2.000.000 δρχ. και η ΣΤΛ του ζητάει 48.600.000 δρχ.


Την Μήνυση μου κατά Νικ. Δασκαλόπουλου για Τοκογλυφία ο προϊστάμενος εισαγγελέας Στυλιανός Κωσταρέλλος την βάζει στο  αρχείο, διότι κατάλαβε  την τοκογλυφία και αν κέρδιζα εγώ το δικαστήριο θα υπήρχε δεδικασμένο και έτσι η ΣΤΛ θα επέστεφε χρήματα σε Συνεταίρους - μέχρι που έφυγε το έτος 2010.

Κάθισε στη Λαμία 10 χρόνια.


2007

18/5/2007…ΕΠΙΣΤΟΛΗ προς το ΕΦΕΤΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ……Συν των άλλων αναφέρω: Να πραγματοποιηθεί πραγματική ερεύνα για ευθύνες (αστικές, πολιτικές, ποινικές) όλων των εμπλεκομένων. Καταλήγωντας….Κύριε εισαγγελέα Αποδείξτε μας ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη λειτουργεί αμερόληπτα και με γνώμονα την πιστή εφαρμογή των νόμων και την προστασία των πολιτών από τυχόν παράνομες ενέργειες.


30/5/2007 Γενική Συνέλευση….Ως πρόεδρος των Συνεταίρων Δανειοληπτών στην ομιλία μου που είναι γραμμένη και στα Πρακτικά αναφέρω: «Ζητάμε για μια ακόμα φορά να μας χορηγήσετε όλες μας τις Καρτέλες για να αποδείξουμε το δίκιο μας. Να παραιτηθεί το Ιδρυμά μας από τις παράνομες Κεφαλαιοποιήσεις των τόκων ανά εξάμηνο. Να αποδώσει το ιδρυμά μας στους κκ Συνεταίρους τα κατασχεθέντα ακίνητα (σπίτια, μαγαζιά, χωράφια, οικόπεδα κ.α.) . Να ρυθμιστούν οι πραγματικές οφειλές σε 96 μηνιαίες δόσεις. Να επιστραφούν τα παράνομα πανωτόκια στους κκ Συνεταίρους όταν το Ίδρυμα μας ανακάμψει..


5/11/2007 Η Πταισματοδίκης Λαμίας κα Ελένη Παππά στέλνει επιστολή προς τη Σ.Τ.Λ. Τμήμα Εμπλοκών και καθυστερήσεων και ζητά να αποστείλει αντίγραφα των χειρόγραφων Καρτελών που αφορούν τα αναφερόμενα δάνεια του Κων. Δημητρακόπουλου. Τα σχετικά εγγραφα να σταλούν το συντομότερο δυνατό. Η Διοίκηση της Σ.Τ.Λ. την εγραψε κανονικά. Επίσης η ιδία Πταισματοδίκης απέστειλε και άλλες 3 Επιστολές με το ίδιο περίεχόμενο  κάθε 6 μήνες, αλλά και πάλι η Διοίκηση της Σ.Τ.Λ. την γράψανε κανονικά….Αυτά ΟΛΑ α εβλεπε ο προϊστάμενός της εισαγγελέας κ. Στυλιανός Κωσταρέλλος  αλλά δεν έκανε το καθήκον του σκόπιμα, διότι εξυπηρετούσε τα συμφέροντα της ΤτΕ και αυτών των 20 κακούργων που κάθονται σήμερα στο ειδώλιο, οι οποίοι κατέστρεψαν οικονιμικά – Ηθικά και Κοινωνικά τη μισή Φθιώτιδα, διότι είχαμε θανάτους – διαζύγια – μαλώματα μεταξύ Οικογενειών και οικονομική καταστροφή εκατοντάδων επαγγελματιών..



14/11/2007 ΜΗΝΥΩ τον δικηγόρο μου Κων. Καραγκούνη, διότι μου έκανε 27 δικαστήρια χωρίς να ζητήσει αναλυτικό λογαριασμό των χρωπιστώσεών μου και ο προϊστάμενος της εισαγγελίας Λαμίας κ. Στυλ. Κωσταρέλλος την βάζει στο αρχείο, ενώ αντιθέτως προχωρά τη Μήνυση που μου έκανε ο Κων Καραγκούνης για ψευδή καταμήνυση.

Στη δίκη την τελευταία στιγμή με πούλησε ο δικηγόρος μου εξ Αθηνών κ. Αντώνιος Χονδρογιάννης και έτσι κάθισα στο σκαμνί χωρίς δικηγόρο και τα είπα μόνος μου στη σύνθεση του δικαστηρίου.

Τιμωρήθηκα με 36 μήνες φυλακή…..



2008

14/11/2008.   Πράξη  Παράβασης Καθήκοντος του Νικ. Δασκαλόπουλου.


2009

17/6/2009…Η Σ.Τ.Λ. δέχεται επιστολές εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αγορά των 40  ακινήτων ιδιοκτησίας της……Οι περιουσίες όμως αυτές κύριοι της PQH δεν σας ανοίκουν, διότι αρπάχτηκαν και κατασχέθηκαν χωρίς να αφαιρέσουν από τους κ.κ. Συνεταίρους οι Παράνιμες Κεφαλαιοποίησεις των Τόκων που γινότανε γοα πολλ΄ς δεκαετίες και αυξήσανε το αρχικό ΚΕΦΑΛΑΙΟ με γεωμετρική πρόοδο…Ούτε ο χειρότερος τοκογλύφος δεν θα έπινε έτσι το αίμα των πελατών του…



2011

24/3/2011…Εγκληση Κων. Δημητρακόπουλου κατά Προέδρου της Σ.Τ.Λ. Δημ. Καρδάκου….. «….Να μου χορηγήσει τα εγγραφα που ζητώ και δεν μου τα χορηγούν….»


23/6/2011..Καταθετω στον προιστάμενο της εισαγγελίας Λαμίας κ. Νικήτα Θεολογιτη όλα μου τα παραστατικά..λέγοντάς του ότι η ΣΤΛ με έχει κατακλέψει…ποικιλότροπα..

10/11/2011…Εγκαθήσταμαι στην είσοδα των δικαστηρίων της Λαμίας εχοντας μαζί μου ΑΦΙΣΕΣ με δημοσιεύματα εγκριτων εφημερίδων από το 1990 εως και σήμερα, τα οποία περιγράφουν τις αμαρτίες της Σ.Τ.Λ. και τι εχουν υποστεί οι κ.κ. Συνέταιροι την τελευταία 15ετία…Οι Συνεταίροι γράφουν:   «…είναι απαταιώνες – Εχω πληρώσει πολλά πανωτόκια και τα θέλω πίσω – Θέλω έντοκα τα Μερίσματα μου από τις Μετοχές που έχω από το έτος 2004 – Είναι οι μεγαλύτεροι Απατεώνες, Μαφία, Ολες της οι Δ/σεις, τους καλυπτει η δικαιοσύνη…κ.α...»


14/11/2011…..Καταθετω βιβλίο των 38 σελίδων στον κ. Θεολογίτη για να κινηθεί εναντίον των υπευθύνων της λεηλασίας του Ιδρύματός μας.


7/12/2011…Ο Λαμιακός Τύπος γράφει: «….Οι Διαγραφές συνεχίζονται – Βροχή τα εξώδικα μελών που ζητούν πίσω τα λεφτά τους ..»…..Εδώ θέλω να τονίσω κ.κ. δικαστές του Εφετείου Λαμίας ότι η Διοίκηση διέγραφε παράνομα μόνοι της τους διαφωνούντες Συνεταίρους και δεν τους άφηνε να εισέλθουν στις Γενικές Συνελεύσεις, για να μην υπάρχουν φωνές διαμαρτυρίας – έτσι παρέμεινα μόνο εγώ σαν πρόεδρος των Συνεταίρων Δανειοληπτών – Εγγυητών να διαμαρτύρομαι και να καυτηριάζω τα κακώς κείμενα ..και έτσι έπαιρναν παράνομα αποφάσεις με 50 μόνο δικά τους παπαγαλάκια σε βάρος 16.000 Συνεταίρων..Και γι αυτό αυτούς τους είκοσι θα τους λέω κακούργους και Συμμορία…. 


9/12/2011…Ξανα στέλνω ΑΝΑΦΟΡΑ στην Κυρία Πρόεδρο του Αρείου Πάγου γράφοντας της: α) Η Σ.Τ.Λ. δεν μας χορηγεί Αναλυτικές Καταστάσεις των Χρεοπιστώσεων Μας,β) Δεν μας αφαιρούν τα Πανωτόκια, γ) Εχουν κάνει σε πολλούς Συνεταίρους υπαιξεραίσεις χρηματων…Προσκομίζοντας και πολλά Σχετικά…..Απάντηση ΚΑΜΙΑ…


2012

11/6/2012….Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας με καλεί ο κ. Σωτ. Μπάγιας, ο εισαγγελέας Εφετών Αθηνών για να καταθέσω για τον πρώην εισαγγελέα Λαμίας κ. Στυλ. Κωσταρέλλο …καταθέτω και του αποστέλλω και τα Βιβλία μου που γράφω για τη ΣΤΛ για να κινήσει διαδικασίες κατά των υπευθύνων, αλλά δυστυχώς για μένα και του κκ Συνεταίρους απεβίωσε και ο επόμενος εισαγγελέας τα έβαλε στο αρχείο…Ιδού η δικαιοσύνη σε όλο της το Μεγαλείο….


20/9/2012…Καταθέτω ΑΝΑΦΟΡΑ _ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ στον προϊστάμενο της εισαγγελίας Λαμίας κ. Νικήτα Θεολογίτη καταθέτοντας και όλα τα παραστατικά μου που τα φύλαγα σαν κόρη οφθαλμού – χιλιάδες ήταν οι κ.κ. Συνεταίροι που δεν τα κρατούσαν – και βάσει αυτών αναγκάστηκε να με αναλάβει και να διατάξει πραγματογνωμοσύνη.


2013

18/4/2013….Ο προϊστάμενος εισαγγελέας κ. Νικήτας Θεολογίτης διορίζει τον Βασ. Καραγκιοζόγλου ως πραγματογνόμονα στην υπόθεσή μου δίνοντάς του διορία 49 ημερών. Ο Καραγκιοζόγλου την αργεί δυο χρόνια και γράφει ότι αδυνατεί επωδή δεν του δίνει η ΣΤΛ στοιχεία των χρεωπιστώσεων μου.


Το 2013 με καθυστέρηση 13 ετών βγαίνει ένα ΒΟΥΛΕΥΜΑ που απαλλάσσει όλους τους διοικούντες το Ιδρυμά μας ενταφιάζοντας έτσι το σκάνδαλο και τις παρανομίες τους.


2014


5/2/2014…Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας καταθέτω Μηνυτήρια Αναφορά στην της εισαγγελέα Διαφθοράς κ. Ελένη Ραϊκου, η οποία και την διαβιβάζει στην επίκουρο εισαγγελέα κ. Μιχαλοπούλου και η οποία και την τεμαχίζει για να πέσουν στα μαλακά οι κακούργοι της Σ.Τ.Λ.

Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας ο αξιότιμος κ. Πεπόνης - , ο εισαγγελέας Οικονομικού εγκλήματος - μετά από την δική μου καταγγελία, αλλά και του κ. Γεωργίου Μανδηλά (ο οποίος είχε καταθέσει σωρεία αλλών Μηνύσεων και Καταγγελιών), αλλά και από πολλά σχετικά δημοσιεύματα δίνει εντολή στον πραγματογνώμονα κ. Δημ. Τραγγανίδα να διενεργήσει ερεύνα, ο οποίος και αποφαίνεται ότι:

α) Η ζημία του Ιστορικού μας Ιδρύματος ανέρχεται στα 25 εκατ. Ευρώ,
β) Η ζημία των φυσικών προσώπων – Μεριδιούχων ανέρχεται στο ποσόν των 18 εκατ. ευρώ και συνολικά η ζημία των Συνεταίρων –Μεριδιούχων ανέρχεται στο ποσόν των 82 εκατ. Ευρώ και
γ) Η ζημία του Δημοσίου ανέρχεται στο ποσόν των 56 εκατ. Ευρώ.

13/11/2014…ΑΙΤΗΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ προς τον κ. Δημ. Πετράκογλου, ειδικό εκκαθαριστή της Σ.Τ.Λ….με κοινοποίηση σε Υπουργό Δικαιοσύνης, Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Πρόεδρου του Αρείου Πάγου, Ενωση Δικαστών & Εισαγγελέων, εισαγγελέα εφετείου Λαμίας, εισαγγελέα πρωτοδικείου Λαμίας γράφω: «….Ο Νικ. Δασκαλόπουλος παύει το ΕΠΟΠΤΙΚΟ – Με 50 εως 100 ατομα η Σ.Τ.Λ. παίρνει αποφάσεις – Η διοίκηση διαγράφει παράνομα Συνεταίρους για να μην ερχονται στις Γενικές Συνελεύσεις και διαμαρτύρονται – Δεν μας χορηγούν αναλυτικές καταστάσεις – η Διοίκηση διαγράφει παράνομα χρέη οφειλετών – Οι 16.000 Συνεταίροι έχουν γίνει μαλιά- κουβάρια διότι ο ένας είναι εγγυητής στον άλλον – μας καταπατήσανε παράνομα τα ακίνητα – Μας ζητάνε ενοίκιο να μείνουμε στα σπίτια μας για παράνομους Κεφαλαιοποιήμένους τόκους που πραγματοποιούσαν επι δεκαετίες – Μας «φάγανε» τις Ονομαστικές μας Μερίδες -Μετοχές αξίας πολλών εκατομμυρίων δραχμών…». 

3/12/2014…Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας με Αίτησή μου από τον προϊστάμενο της εισαγγελίας Λαμίας κ. Νικήτα Θεολογίτη ζητώ: «…..α) Να διατάξει τον πραγματογνώμονα να ερευνήσει και καταγράψει την παράνομη κεφαλαιοποίηση τόκων ανά εξάμηνο, β) Καθοδηγείται τον πραγμ/να να διερευνήσει τις Δανειακές μου Συμβάσεις (εγώ ποτέ δεν υπέγραψα Συμβάσεις, δανειοδοτούμουν με Γραμμάτια) από το έτος 1980, γ) Να διερευνηθεί από τον πραγ/να και η τύχη του ποσού των 1.500.000 δρχ. που ενθυλάκωσε υπάλληλος της Σ.Τ.Λ……Δυστυχώς όμως ο κ. Θεολογίτης δεν τον διέταξε για την παράνομη κεφαλαιοποίηση και για το 1.500.000 δρχ…

2015

25/6/2015….Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας καταθέτω ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ προς τον προϊστάμενο της εισαγγελίας Λαμίας κ. Νικήτα Θεολογίτη με κοινοποίηση σε Πρωθυπουργόν, προεδρο του Αρείου Πάγου, Υπουργό δικαιοσύνης, Εισαγγελέα Οικονομικού εγκλήματος, στους 17 αντισεγγελείς του Αρείου Πάγου… «…Καταθέτω 21 νόμιμα διαβήματα δηλαδή διάφορα Σχετικά από το έτος 2000 έως και το έτος 2014 και ερωτώ ποιο είναι το αόρατο χέρι που πάντα προστατεύει τους διώκτες μου και πάντα κατακεραυνώνει εμένα; Συν τοις άλλοις προσκομίζω και το Βιβλίο μου με τίτλο « Από την αντ/λέα Κα Καλλιόπη Θεολογίτου στον Εισαγγελέα Κο Νικήτα Θεολογίτη» αποτελούμενοα από 160 σελίδες.



30/9/2015… Ο προϊστάμενος εισαγγελίας Λαμίας κ Νικήτας Θεολογίτης διορίζει δεύτερο πραγματογνώμονα από την Αθήνα τον κ. Αντων. Χαραλαμπίδη, διότι όπως μου είπε οι Λαμιώτες δεν αναλαμβάνουν επειδή έχουν πάρει δάνεια και δεν θέλουν να μπουν.


2016


22/3/2016…Κύριοι δικαστές αποστέλλω συστημένη επιστολή στον Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος κ. Παναγιώτη Αθανασίου για να μάθω την πορεία της ΑΒΜ.ΕΔ 2014/60 και με αριθ. πρωτ. 7838/4-2-2014 Μηνυτήριας Αναφοράς μου προς την κα Ελένη Ραϊκου και αυτή με τη σειρά της την διαβίβασε στην υπηρεσία σας.


20/5/2016… Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας…..Ιδού και η Πραγματογνωμοσύνη του Οικονομολόγου κ. Δημ. Τραγγανίδα και μπράβο του…Αλλά ο εισαγγελέας κ. Θεολογίτης δεν την προωθεί….και ερωτώ ποιος / ποιοι τον συμβουλεύουν….γιατί δεν κάνει το καθήκον του ;


21/6/2016….Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας…..Ιδού το Πόρισμα της κας Μιχαλοπούλου, η οποία το τεμάχισε κατόπιν ως φαίνεται εντολών ώστε να πέσουν στα μαλακά αυτοί οι 20 κακούργοι που κατέστρεψαν τη μισή Φθιώτιδα.


4/7/2016ΒΕΒΑΙΩΣΗ του Πταισματοδικείου Λαμίας που με βεβαιώνει ότι η με Α.Β.Μ. Α2012 ΕΓΧ/3292 δικογραφία εκκρεμεί στο στάδιο της προανακριτικής εξέτασης για περαιτέρω ενέργειες.


20/9/2016…Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας καταθέτω ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και παρίσταμαι ως πολιτικώς ενάγων στην απόφαση 21.304/18.7.2016 του Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος κ. Παναγιώτη Αθανασίου για τις ζημίες που υπέστην ΕΠΕΙΔΗ οφείλονται αποκλειστικώς εις τις υπαίτιες απατηλές και παράνομες πράξεις αυτών των 20 κακούργων που βρίσκονται σήμερα μετά από τόσα χρόνια αργοπορίας της εισαγγελίας Λαμίας στο ειδώλιο του κακουργιοδικείου Λαμίας.


2017


17/12/2017…Ο πραγματογνώμονας Αντων. Χαραλαμπίδης ανακαλύπτει – δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς, διότι του έδωσα όλες τις αποδείξεις – την κλεψιά που μου έκανε το Ίδρυμα μας  και την μερική παράνομη Κεφαλαιοποίηση των τόκων και καταθέτει στην πραγματογνωμοσύνη του ότι ο Δημητρακόπουλος όχι μόνο δεν χρεωστάει στη ΣΤΛ, αλλά η ΣΤΛ του χρωστάει και 30.000 ευρώ και κακώς του πήραν τα ακίνητα.


-       Ο δημοσιογράφος και δικηγόρος Γιάννης Ντάσκας ερευνώντας την υπόθεση ανακαλύπτει το έτος 2017 το Πόρισμα του κ. Δημ. Τραγγανίδα καταχωνιασμένο, αλλά και τη δίωξη εναντίον προσώπων καταχωνιασμένη κι αυτή σε συρτάρια της εισαγγελίας Λαμίας.


2018

-       Με ενέργειες του κ. Γιάννη Ντάσκα μέσω του Εφετείου Λαμίας η υπόθεση βγαίνει από το αρχείο και ξεκινούν νέες ν ανακρίσεις πλέον σωστές και σοβαρές και φθάσαμε σήμερα επί τέλους οι 20 αυτοί κακούργοι που ήταν ανάξιοι για να διοικήσουν το Ιστορικό μας Ίδρυμα να κάθονται στο εδώλιο του κατηγορουμένου..



2019

9/5/2019Κύριοι δικαστές λαμβάνω σήμερα την ΔΙΑΤΑΞΗ του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λαμίας κ. Νικήτα Θεολογίτη με καθυστέρηση  μερικών ετών 14/9/2017..στη Διάταξη αναφέρεται για ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ και ερωτώ εγώ μπορεί στη Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας να υπάρχουν άγνωστοι δράστες ; Είναι δυνατόν ;

13/5/2019…ΥΠΟΜΝΗΜΑ – ΑΙΤΗΣΗ προς τον καινούργιο προϊστάμενο της εισαγγελίας Λαμίας κ. Χάρη Λακαφώση αποτελούμενο από 24 σελίδες που καταλήγω ως εξης: «…Και δεν βρέθηκε ενας δικαστής, ενας εισαγγελέας, ενας αρμόδιος να επιρρίψει τις ευθύνες που πρέπει;…Πιστέυω ότι όλα τα προσκομιζόμενα στοιχεία μου είναι αρκετά, ώστε να ανασύρετε από το αρχείο τις μηνλυσεις, διότι οι δράστες είναι υπαρκτοί και συγκεκριμένοι, είναι οι εκάστοτε διοικήσεις της Σ.Τ.Λ. και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ο προκάτοχος σας κ. Νικήτας Θεολογίτης τις έθεσε στο αρχείο αγνώστων δραστών. Ποιος άλλος μοορεί να είναι υπεύθυνος αν όχι τα μέλη της διοίκησης της Σ.Τ.Λ.


2020

9/6/2020…Κύριοι δικαστές του Εφετείου Λαμίας σήμεραη η PQH  μου έστειλε ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΞΣΗ και με απειλή εντός 10 ημερών να μαζέψω τα έπιπλα από το Ι-1 και Ι-2 διαμέρισμά μου…και ερωτώ η δικαιοσύνη γιατί σηκώνει ακόμα ψηλά τα χέρια ;…δεν έχει καμία δύναμη ;


7/7/2020Εφετείο Λαμίας……Μετά από 20 ακριβώς χρόνια….τυχαίο  όχι φυσικά …αλλά ήταν πολλοί στο κόλπο.

Στο Κακουργιοδικείο του Εφετείου Λαμίας δικάζονται οι 20 κακούργοι που κατέστρεψαν Οικονομικά 16.000 Συνεταίρους.

Και ερωτώ εγώ σήμερα την PQH  πόσα χρωστάω για να ξαναπάρω την πρώτη μου κατοικία; Χρωστάται κ. Δημητρακόπουλε τόσα…ευρώ, μάλιστα ο πραγματογνώμονας Αντ. Χαραλαμπίδης …..λέει ότι όχι μόνο δεν χρωστούσα τότε αλλά αντίθετα ότι μου οφείλετε και 30.000 ευρώ…γιατί λοιπόν βγάλτε σε δημοπρασία την πρώτη μου κατοικία και δεν μου την αποδώσατε, αφού είχατε όλα τα στοιχεία ;

Όλες οι Διοικήσεις της ΣΤΛ από το 1992 βάσει του λογιστηρίου τους με αφήσανε να παραμένω μέσα στην πρώτη μου κατοικία επειδή γνωρίζανε ότι δεν τους οφείλω χρήματα, αλλά μου όφειλαν χρήματα και γι αυτό δεν χορηγούσαν όλα μου τα παραστατικά στα 150 δικαστήρια που έκανα από το 1996 έως και σήμερα.

Επίσης και για να μην μπορώ να κατέβω στις εκλογές για Πρόεδρος της ΣΤΛ, διότι θα τους οδηγούσα ΟΛΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  και θα βρίσκονταν έως και σήμερα στη φυλακή….. και έτσι δουλεύανε τους δικαστές – που ορισμένοι απ αυτούς ήταν προσκείμενοι στη ΣΤΛ για ίδιους λόγους έκαστος-  ότι εγώ χρωστούσα χρήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΙΔΕΣ ΜΑΣ ΕΝΤΟΚΑ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"

  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"