MNU

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ...Στηρίξτε μας...Διαφημιστείτε στο ΚΙΝΗΜΑ ΜΕΡΙΔΙΟΥΧΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ – Σας βλέπουν χιλιάδες μάτια και ταυτόχρονα στηρίζετε οικονομικά το ΚΙΝΗΜΑ μας για να ανταπεξέρχεται σε δικηγορικά και δικαστικά έξοδα.

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023

23 Χρόνια αγώνας! 23 Χρόνια πάλης! 23 Χρόνια κοροϊδίας!

 Να γιατί Ψήφισα ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ- Η>ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ

 

23 Χρόνια αγώνας! 23 Χρόνια πάλης! 23 Χρόνια κοροϊδίας!

 

ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 3.jpg
ΚΩΣΤΑΣ  Γ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑΛΕΓΑ & ΤΑΓΡΑΦΑ

www.dimitrakopulos.gr

 

Από το έτος 1980 ως Δανειολήπτης και από το έτος 2000 ως Πρόεδρος των Συνεταίρων - Δανειοληπτών - Εγγυητών 

της ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ 

παλεύω με τα θηρία, το Παραδικαστικό στη Λαμία & με τη Συμμορία των Κολλητών ....


Αγωγές, Ανακοπές, Μηνύσεις, Εγκλήσεις, Υπομνήματα, Μαρτυρικές Καταθέσεις.

23 Χρόνια μετά, η τυφλή Δικαιοσύνη, για μια ακόμη φορά, έβαλε κάτω από το χαλί όλη τη βρωμιά που συνδέεται με τη Συμμορία των Κολλητών της Λαμίας.

ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος και της Τράπεζας της Ελλάδας των ετών 1999 – 2000, τα οποία απεδείκνυαν το προφανές, πέρασαν απαρατήρητα.

Η Δήλωση Παράστασης προς υποστήριξη της κατηγορίας που υποβάλλαμε Εμείς τα Θύματα, Συνέταιροι δηλαδή και Δανειολήπτες της ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ απορρίφθηκε από το Τριμελές Εφετείο Λαμίας στις 22/11/2022, χωρίς να ιδρώσει το αυτί κανενός.

Στο τέλος, ωσάν αθώες περιστερές, οι 25 κατηγορούμενοι κηρύχθηκαν αθώοι, επειδή αν και χορηγούσαν Θαλασσοδάνεια της τάξεως των 300.000 ευρώ αθωώθηκαν λόγω ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΔΟΛΟΥ….ΑΚΟΥΣΟΝ – ΑΚΟΥΣΟΝ….

Ο φόνος τελέστηκε, το θύμα απεβίωσε, αλλά δολοφόνος δεν υπάρχει! 

Απευθύνομαι κυρίως στους 16.000 Συνεταίρους της ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ

Η ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ είμαστε Εμείς, εμείς οι 16.000 Συνέταιροι.

Η ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ είναι Εμείς.

Εμάς τους 16.000 καπηλεύτηκαν όλοι οι υπεύθυνοι που κατασπατάλησαν και εξαΰλωσαν την περιουσία της ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ την οδήγησαν στην πτώχευση και, σαν αδηφάγα θηρία, άρπαξαν και τα σπίτια μας και τις ΜΕΤΟΧΕΣ Μας.

Ο Ορκωτός Λογιστής στην Πραγματογνωμοσύνη του έγραψε: Ο Δημητρακόπουλος όχι μόνο δεν χρωστούσε, αλλά η ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ του χρωστά και 30.000 ευρώ.



Εγώ επί 20 χρόνια κοιμάμαι στο δρόμο.

Οι υπεύθυνοι Διοικούντες την ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ που την οδήγησαν στην καταστροφή, κοιμούνται άνετα στα σπίτια τους, αφού φρόντισαν μετά μανίας να αρπάξουν το δικό μου – τα δικά Σας.

Επί 20 χρόνια πήγαινα στα δικαστήρια.

Επί 20 χρόνια υπέβαλα Μηνύσεις και Υπομνήματα.

Επί 20 χρόνια μου έλεγαν ότι είμαστε ακόμα στο στάδιο της ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΣΗΣ.

Τελικά, ω του θαύματος! - μετά από 20 χρόνια μου είπαν ότι πλέον τα εγκλήματα έχουν παραγραφεί. Λες και εγώ ήμουν εκείνος που έβαζα τις Μηνύσεις σε συρτάρια του Δικαστικού Μεγάρου Λαμίας !

Λες και εγώ ήμουν εκείνος που δεν έκανα τη δουλειά μου.

Η Δικαιοσύνη μάλλον δεν είναι τυφλή. Τεμπέλα είναι!

Δεν εξηγείται αλλιώς! Βαριέται να κάνει τη δουλειά της, καθυστερεί, οι ένοχοι γλιτώνουν, τα θύματα δεν δικαιώνονται ποτέ. Αλλά και πάλι....Μήπως δεν είναι τεμπέλα η Δικαιοσύνη; Μήπως στη Λαμία, η Δικαιοσύνη ήταν – είναι μέρος του προβλήματος;

Με παρρησία πήγα ενώπιον του Τριμελους Εφετείου Κακουργημάτων Λαμίας, δήλωσα ότι παρίσταμαι προς υποστήριξη κατηγορίας (Πολιτική Αγωγή).

Η Δικαιοσύνη δεν με δέχτηκε. Μου είπε ΟΧΙ. Ανερυθρίαστα, χωρίς κανένα ηθικό και νομικό φραγμό. ΟΧΙ, δεν δικαιούστε κύριε Δημητρακόπουλε να ζητάτε το δίκιο σας.

Μου είπαν ότι είμαι απλός ΜΑΡΤΥΡΑΣ.

Αλλά μετά...δεν με άφηναν να καταθέσω...

Δεν είχαν ερωτήσεις για μένα. Κι ας φώναζα εγώ...

Με ειρωνεύτηκαν, μάλλον τους φάνηκα γραφικός. Τι τους ένοιαζε εξάλλου; Το δικό μου σπίτι άρπαξαν, τη δική μου περιουσία εξαΰλωσαν, όχι τη δική τους.

Εκείνοι, μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει παίρνουν τον παχυλό μισθό τους.

Έφυγα φωνάζοντας για ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ στη Λαμία.

Κανείς δεν αντέδρασε. Να με τιμωρήσει βρε αδερφέ που μιλάω έτσι ασεβέστατα στο Δικαστήριο.

Όχι... με άφησαν να φύγω ανενόχλητος... Σαν να ήθελαν να κρύψουν κάτι...

Γιατί αλλιώς, θα επαναστατούσαν, θα φώναζαν, θα κραύγαζαν ότι προσβάλλω τη Δικαιοσύνη, τους Δικαστές, τους Εισαγγελείς...

Έκανα ΑΙΤΗΣΗ να λάβω την Απόφαση και τα ΠΡΑΚΤΙΚΑ του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λαμίας.

Όχι μου είπαν! Τι κι αν έκανα Δήλωση Παράστασης Πολιτικής Αγωγής προς υποστήριξη κατηγορίας! Δεν δικαιούστε μου έγραψαν!

Δεν δικαιούμαι να διαβάσω την ΑΠΟΦΑΣΗ, να την πάρω αντίγραφο. Το ακούτε αυτό κύριε Υπουργέ της Δικαιοσύνης; Αυτή είναι η Δικαιοσύνη στη Λαμία.


Με ακούτε Κυρία Πρόεδρε της Δημοκρατίας, κύριε Πρωθυπουργέ, κύριοι Αρχηγοί των Κομμάτων της Αντιπολίτευσης;

Με ακούτε Ελληνίδες και Έλληνες;

Με ακούτε 16.000 Συνέταιροι της πρώην ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ; 23 χρόνια αγώνας ! 23 Χρόνια πάλης ! 23 Χρόνια κοροϊδίας !

 

Με Αγωνιστικούς Χαιρετισμούς

Κώστας Γ. Δημητρακόπουλος

6977 882119

Ο Αγώνας θα συνεχιστεί έως τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια

Καλό Καλοκαίρι
































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΙΔΕΣ ΜΑΣ ΕΝΤΟΚΑ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"

  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"