MNU

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ...Στηρίξτε μας...Διαφημιστείτε στο ΚΙΝΗΜΑ ΜΕΡΙΔΙΟΥΧΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ – Σας βλέπουν χιλιάδες μάτια και ταυτόχρονα στηρίζετε οικονομικά το ΚΙΝΗΜΑ μας για να ανταπεξέρχεται σε δικηγορικά και δικαστικά έξοδα.

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021

ΙΔΟΥ οι δυο Ομιλίες μου από το βήμα των Γενικών Συνελεύσεν των ετών 2009 & 2010. Διαδώστε τις.

 

ΙΔΟΥ οι δυο Ομιλίες μου από το βήμα των Γενικών Συνελεύσεν των ετών 2009 & 2010. Διαδώστε τις.

Αγαπητοί κ.κ. Συνεταίροι

Η δικαιοσύνη επί τέλους κάθισε στο σκαμνί του Τριμελούς Κακουργιοδικείου του Εφετείου Λαμίας τα 24 στελέχη της πρώην Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας 




Αν όμως τα Μ.Μ.Ε. της πόλης μου της Λαμίας έκαναν το ΚΑΘΗΚΟΝ  τους και ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΣΑΝ από το έτος 2000 τις ΟΜΙΛΙΕΣ μου, η ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ δεν θε έπεφτε έξω με όλα τα επακόλουθα..

 









ΚΩΣΤΑΣ  ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

 

Αγαπητοί Συνεταίροι - Μεριδιούχοι 

της πρώην Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας, Τώρα που το νερό μπήκε στο αυλάκι και η δικαιοσύνη επί τέλους κάθισε στο σκαμνί του Τριμελούς Κακουργιοδικείου του Εφετείου Λαμίας τα 24 στελέχη της πρώην Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας θα σας ανεβάζω κάθε ημέρα και από μία από τις Ομιλίες μου ως Πρόεδρος του ΣΥΛΛΟΓΟΥ Συνεταίρων - Δανειοληπτών - Εγγυητών της Σ.Τ.Λ. με τίτλο " Η ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΕΙΑ". 

Η Ομιλίες μου είναι καταγεγραμμένες στα ΠΡΑΚΤΙΚΑ των Γενικών Συνελεύσεων της Σ.Τ.Λ. και όλα αυτά τα γνώριζε - γνωρίζει η Τράπεζα της Ελλάδος, αλλά επειδή ήταν στο Μεγάλο Κόλπο έκανε το κοροΐδο για να πάρει τα Ακίνητα των κ.κ. Συνεταίρων σε εξευτελιστικές τιμές και να τα δώσε σε Funds.


ΙΔΟΥ Η  ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΟΥ ΤΟΥ 2009 & 2010

 

14.06.2009

Γενική Συνέλευση της  Συνεταιριστικής Τράπεζας  Λαμίας. Ολη την Ομιλία μου την τράβηξα εγώ ο ίδιος με δική μου κάμερα. Παρακολουθείστε την καθώς ομιλούσα από το βήμα.

https://www.youtube.com/watch?v=ALhZ5uQVPSI

 

09.06.2010

Γεν Συνέλευση ΣΥΝΕΤΑΙΡ. ΤΡΑΠ. ΛΑΜΙΑΣ,

www.youtube.com/watch?v=Vp1aotr-pKw&index=7&list=PL1AFQwV_Apdgmy2sGJHldlv9sHSvUTUhO

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΙΔΕΣ ΜΑΣ ΕΝΤΟΚΑ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"

  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"