MNU

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ...Στηρίξτε μας...Διαφημιστείτε στο ΚΙΝΗΜΑ ΜΕΡΙΔΙΟΥΧΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ – Σας βλέπουν χιλιάδες μάτια και ταυτόχρονα στηρίζετε οικονομικά το ΚΙΝΗΜΑ μας για να ανταπεξέρχεται σε δικηγορικά και δικαστικά έξοδα.

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !!!


Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !!!


                           ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ !!!

 

Παράκληση προς τις Φίλες – Φίλους του Profil μου : Αφού διαβάσετε με προσοχή τι γράφω, όσοι θέλετε – έχοντας όμως τις σχετικές γνώσεις - να συμπληρώσετε – διορθώσετε την Αίτηση μου αυτή προς τον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Μετά και τις δικές Σας συμπληρώσεις θα στείλω την Αίτηση μου, αυτή…. Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!....

 

 


ΠΡΟΣ

ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ

Λεωφόρος Αλεξάνδρας 121, ΑΘΗΝΑ

 

 


 

 

Α Ι Τ Η Σ Η

Κωνσταντίνου Δημητρακόπουλου του Γεωργίου, Κατοίκου Λαμίας, Οδός Καποδιστρίου αρ. 12, ΑΔΤ: ΑΙ-977551, ΑΦΜ: 008885260, Τηλ: 697 788 2119, email:kdimitrakop@hotmail.com

 

ΣΧΕΤΙΚΑ: Οι Αιτήσεις μου προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών Λαμίας με ημερομηνία: η από 30/3/2022 Αίτησή μου, η από 31/5/2022 Αίτησή μου, η από 1/07/2022 Αίτησή μου, η από 5/07/2023 Αίτησή μου, η από 6/07/2023 Αίτησή μου, η από 7/07/2023 Αίτησή μου και η από 19/09/2023 Αίτησή μου, αντίγραφα των οποίων επισυνάπτω.

 

Λαμία, ……………………………………..

------------------------------------

 

            Την 30/3/2022 υπέβαλλα προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών Λαμίας Αίτηση, αντίγραφο της οποίας σας προσκομίζω, και επισυνάπτω και ακριβές φωτοτυπικό αντίγραφο κατωτέρω:

ΠΑΡΑΛΕΙΠΩ ΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΕΤΕΦΕΡΕΤΕ….

 

Μετά την ως άνω αίτησή μου, αλλά και της από 31/05/2022 αίτησής μου, και της από 1/07/2022 τοιαύτης, παρά το γεγονός ότι εγκρίθηκε η αίτησή μου, μου χορηγήθηκαν μόνο τρία (3) αντίγραφα από τα 31 συνολικά αιτούμενα έγγραφα, ήτοι μου χορηγήθηκαν επικυρωμένα αντίγραφα μόνο:

1)      Του 14/09/2009 υπομνήματός μου – του αρ. 6 στην αίτησή μου

2)      Του από 20/05/2020 υπομνήματός μου- του αρ. 30 στην αίτησή μου

3)      Του από 30/07/2020 υπομνήματός μου – του αρ. 31 στην αίτησή μου.

Επειδή δεν μου χορηγήθηκαν αντίγραφα των με αρ. 1,2,3,4,5,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29, αιτουμένων εγγράφων, τα οποία μου είναι απολύτως απαραίτητα για να ασκήσω ένδικα βοηθήματα κατά δικαστικών λειτουργών οι οποίοι ζημίωσαν εμένα και χιλιάδες άλλους Συνεταίρους με τις πράξεις και παραλείψεις τους, υπέβαλλα και την από 5/07/2023 αίτησή μου, αλλά και πάλι δεν μου χορηγήθηκαν αυτά τα αντίγραφα.

Στη συνέχεια υπέβαλα την από 6/07/2023 και 7/07/2023 αίτησή μου, με την οποία επίσης ζητούσα να μου χορηγηθούν τα ανωτέρω. Μάλιστα, επειδή προφορικά ενημερώθηκα ότι είναι δύσκολο να βρεθούν τα Υπομνήματα αυτά, δήλωσα ότι πιστεύω ότι μπορούσε κάλλιστα η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λαμίας να ζητήσει από την κα Πταισματοδίκη Λαμίας να βρει όλες τις Κλήσεις μου ως μάρτυρα ή εγκαλούντα κλπ. Οι Κλήσεις αυτές έχουν αριθμό πρωτοκόλλου, αριθμό κλήσης, ώστε να ταυτοποιήσει η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λαμίας τις κλήσεις αυτές, στα πλαίσια ποιας δικογραφίας εξεδόθησαν, οπότε με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να βρει όλους τους αριθμούς των δικογραφιών (Α.Β.Μ.) ώστε να βρείτε στους Φακέλους τους όλα τα Υπομνήματα που ζητώ.

Προς διευκόλυνσή της υπηρεσίας, με τις ως άνω αιτήσεις, γνώρισα προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών Λαμίας και τους αριθμούς βιβλίου μηνύσεων και Κλήσεων από την κα Πταισματοδίκη Λαμίας:



1)      Κλήση Α19/1950 με ημερομηνία 17/09/2019 για να καταθέσω στην κα Πταισματοδίκη την 25/09/2019 αντίγραφο της οποίας σας προσκομίζω– παρακαλώ χορηγήστε μου αντίγραφο της ένορκης κατάθεσής μου και του υπομνήματος που κατέθεσα την 25/09/2020,

2)      Κλήση Γ2020/6 με ημερομηνία 11/5/2020 για να καταθέσω στην κα Πταισματοδίκη την 20/5/2020αντίγραφο της οποίας σας προσκομίζω– παρακαλώ χορηγήστε μου αντίγραφο της ένορκης κατάθεσής μου και του υπομνήματος που κατέθεσα την 20/5/2020

3)      Τα υπομνήματα που κατέθεσα ενώπιον του Αρχιφύλακα Παναγιώτη Λάμπρου στα πλαίσια προανάκρισης των δικογραφιών με ΑΒΜ: Α2018/646, Α207/3726, Α2019/ΕΓΧ2410 (αντίγραφο της κλήσης σας προσκομίζω)

4)      Κλήση 2069Π με ημερομηνία 22/2/2011 για να καταθέσω στην κα Πταισματοδίκη την 25/02/2011 στην κα Πταισματοδίκη αντίγραφο της οποίας σας προσκομίζω– παρακαλώ χορηγήστε μου αντίγραφο της ένορκης κατάθεσής μου και του υπομνήματος που κατέθεσα την 25/02/2011

5)      Κλήση 124Π με ημερομηνία 9/02/2012 για να καταθέσω στην κα Πταισματοδίκη την 21/2/2012 Πταισματοδίκη αντίγραφο της οποίας σας προσκομίζω– παρακαλώ χορηγήστε μου αντίγραφο της ένορκης κατάθεσής μου και του υπομνήματος που κατέθεσα την 21/2/2012

6)      Κλήση 469/14-1-2004 από τον κο Ανακριτή Λαμίας, Πταισματοδίκη αντίγραφο της οποίας σας προσκομίζω, παρακαλώ χορηγήστε μου αντίγραφο της ένορκης κατάθεσής μου και του υπομνήματος που κατέθεσα

7)      Κλήση 6683Π/8-3-2007 από τον καΠταισματοδίκη Λαμίας, αντίγραφο της οποίας σας προσκομίζω, παρακαλώ χορηγήστε μου αντίγραφο της ένορκης κατάθεσής μου και του υπομνήματος που κατέθεσα

8)      Τα υπομνήματά μου και τις ένορκες καταθέσεις μου στην δικογραφία Α12ΕΓΧ/3392 (σας προσκομίζω αντίγραφο κλήσης Α12ΕΓΧ/3392/17-8-2018 άλλου μάρτυρα)

9)      Κλήση Α2020/131,Α2022/18 από την κα Πταισματοδίκη Λαμίας, αντίγραφο της οποίας σας προσκομίζω – παρακαλώ να μου χορηγήσετε αντίγραφα της ένορκης κατάθεσής μου και του υπομνήματος που κατέθεσα.

Προς διευκόλυνσή της υπηρεσίας επίσης, προσκόμισα απλά αντίγραφα των Υπομνημάτων:

1)      Του από 20/10/2008 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας,

2)      Του από 18/11/2008 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας,

3)      Του από 14/09/2009 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας,

4)      Του από 3/3/2011 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας,.

5)      Του από 15/03/2011 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας

6)      Του από 30/06/2011 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματιδίκη Λαμίας,

7)      Του από 2/03/2012 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας,

8)      Του από 5/03/2012 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας

9)      Του από 23/12/2014 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας

10)  Του από 7/01/2015 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας

11)  Του από 17/01/2015 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας

12)  Του από 22/12/2019 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας

13)  Του από 20/05/2020 υπομνήματός μου προς την κα Πταισματοδίκη Λαμίας.

Σημειωτέον όλα τα Υπομνήματα τα ζητούσα επικυρωμένα, αλλά η κα Πταισματοδίκης Λαμίας μου απαντούσε πάντοτε ότι, επειδή η δικογραφία είναι στο στάδιο της Προανάκρισης, δεν δύναται να μου χορηγήσει αντίγραφα.

Τελικά και πάλι ενημερώθηκα δεν δύναται η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λαμίας να μου χορηγήσει τα αντίγραφα και υπέβαλλα και την από 19/09/2023 όμοια αίτησή μου, αλλά και πάλι ουδεμία απάντηση έλαβα. Μόνο προφορικά ενημερώθηκα ότι δεν δύνανται οι υπάλληλοι να τα αναζητήσουν.

            Υπήρξα Πρόεδρος του Συλλόγου Μεριδιούχων και Δανειοληπτών της πρώην ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ και άπειρες φορές από εικοσαετίας κατήγγειλα το Σκάνδαλο που οδήγησε στην Χρεωκοπία της Τράπεζας Μας [Ήταν ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ που μετετράπη κακώς σε Τράπεζα – για να πάρουν οι ολίγοι τα μεγάλα Θαλασσοδάνεια - Την Ίδρυσαν οι παππούδες για Μας το έτος 1900] και στην κατασπατάληση της περιουσίας των 16.000 Μεριδιούχων.

Υπέβαλλα Εγκλήσεις και Μηνύσεις οι οποίες λίμναζαν στα συρτάρια της Εισαγγελίας Λαμίας, με αποτέλεσμα, χρόνια αργότερα η Εισαγγελία Λαμίας να με ενημερώνει εγγράφως ότι ….παραγράφηκαν τα αδικήματα κε Δημητρακόπουλε.

Η Τράπεζα της Ελλάδος σε Πόρισμά της το 2000 μιλούσε για τις ατασθαλίες των διοικούντων και την κακοδιαχείριση της τράπεζας, αλλά, αφαίρεσε την άδεια λειτουργίας της ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ μετά από 11 ολόκληρα χρόνια, φέροντας ακέραια την ευθύνη για τη συνέχιση της λειτουργίας της αμαρτωλής ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ. Ουδείς υπεύθυνος ανέλαβε ευθύνες, σε κανέναν υπεύθυνο δεν αποδόθηκαν ευθύνες. 20 ολόκληρα χρόνια κραυγάζω και αγωνίζομαι αλλά ούτε και οι Δικαιοσύνη κινήθηκε όπως θα έπρεπε με αποτέλεσμα σήμερα να υποπίπτουν όλες οι παράνομες πράξεις σε παραγραφή. ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΡΠΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΟΦΕΙΛΩ, όπως αποδείχθηκε τελικά.

ΣΗΜΕΡΑ η παρανόμως εκπροσωπούσα την υπό εκκαθάριση ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ εταιρία PQH πωλεί τη δική μου περιουσία, το Διαμέρισμα [πρώτη κατοικία] στην οδό Σκληβανιώτη στη Λαμία, όπως διαβάζω στον Τοπικό Τύπο σε Ανακοίνωση. Όμοιες Ανακοινώσεις διαβάζω και για ακίνητα πολλών άλλων κ.κ. Συνεταίρων.

            Πρόσφατα, τόσα χρόνια αργότερα, παραπέμφθηκαν σε δίκη πρώην Στελέχη της Τράπεζας, αλλά δεν δικάστηκαν……

            Οι μόνοι χαμένοι είναι οι 16.000 συνεταίροι της Τράπεζας μεταξύ των οποίων και εγώ, ο οποίος επί 20 και πλέον έτη κραυγάζω, διότι η ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ (στο εξής ΣΤΛ), χωρίς νόμιμη αιτία μου κατέσχεσε και εκπλειστηρίασε το σπίτι μου και εγώ κοιμάμαι στο δρόμο. Μαζί με μένα, χιλιάδες άλλοι Μεριδιούχοι-Συνέταιροι έχασαν την περιουσία τους.

Θεωρώντας ότι και οι αρμόδιοι της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λαμίας φέρουν ακέραια την ευθύνη που οι Εγκλήσεις μου και Μηνύσεις μου δεν διερευνήθηκαν διεξοδικά και δεν κατέστη δυνατό να σπάσει το Απόστημα που είχε δημιουργηθεί στην ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ, αναζητώ όλα τα Υπομνήματα που αναφέρω στις ως άνω Αιτήσεις μου προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών Λαμίας, ώστε να αποδείξω ότι εγώ έγκαιρα είχα ενημερώσει τις Αρχές και την Εισαγγελία.

Πλην όμως εκ της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λαμίας με ενημερώνουν προφορικά ότι δεν δύνανται να μου χορηγήσουν αντίγραφα των εγγράφων που ζητώ.

Εγώ επί 20 χρόνια κοιμάμαι στο δρόμο. Οι υπεύθυνοι Διοικούντες την ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΜΙΑΣ που την οδήγησαν στην καταστροφή, κοιμούνται άνετα στα σπίτια τους, αφού φρόντισαν μετά μανίας να αρπάξουν το δικό μου και εκατοντάδες άλλα Ακίνητα των κ.κ. Συνεταίρων Σας.

Επί 20 χρόνια πήγαινα στα δικαστήρια. Επί 20 χρόνια υπέβαλα Μηνύσεις και Υπομνήματα. Επί 20 χρόνια μου έλεγαν ότι είμαστε ακόμα στο στάδιο της ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΣΗΣ. Τελικά, Ω του θαύματος !  μετά από 20 χρόνια μου είπαν ότι πλέον τα εγκλήματα έχουν παραγραφεί. Λες και εγώ ήμουν εκείνος που έβαζα τις Μηνύσεις σε συρτάρια του Δικαστικού Μεγάρου Λαμίας ! Λες και εγώ ήμουν εκείνος που δεν έκανα τη δουλειά μου. Η Δικαιοσύνη μάλλον δεν είναι τυφλή. Τεμπέλα είναι ! Δεν εξηγείται αλλιώς ! Βαριέται να κάνει τη δουλειά της, καθυστερεί, οι ένοχοι γλυτώνουν. τα θύματα δεν δικαιώνονται ποτέ. Αλλά και πάλι.... Μήπως δεν είναι τεμπέλα η Δικαιοσύνη; Μήπως στη Λαμία, η Δικαιοσύνη ήταν - είναι μέρος του προβλήματος;

Με παρρησία πήγα ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λαμίας, δήλωσα ότι παρίσταμαι προς υποστήριξη κατηγορίας (Πολιτική Αγωγή). Η Δικαιοσύνη δεν με δέχτηκε. Μου είπε ΟΧΙ. Ανερυθρίαστα, χωρίς κανένα ηθικό και νομικό φραγμό. ΟΧΙ, δεν δικαιούστε κύριε Δημητρακόπουλε να ζητάτε το δίκιο σας.

Μου είπαν ότι είμαι απλός ΜΑΡΤΥΡΑΣ. Αλλά μετά...δεν με άφηναν να καταθέσω ... Δεν είχαν ερωτήσεις για μένα. Κι ας φώναζα εγώ ... Με ειρωνεύτηκαν, μάλλον τους φάνηκα γραφικός. Τι τους ένοιαζε εξάλλου: Το δικό μου σπίτι άρπαξαν, τη δίκη μου περιουσία εξαΰλωσαν, όχι τη δική τους. Εκείνοι, μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει παίρνουν τον παχυλό μισθό τους. Έφυγα φωνάζοντας για ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ στη Λαμία. Κανείς δεν αντέδρασε. Να με τιμωρήσει βρε αδερφέ που μιλάω έτσι ασεβέστατα στο Δικαστήριο. Όχι … με άφησαν να φύγω ανενόχλητος ... Σαν να ήθελαν να κρύψουν κάτι ... Γιατί αλλιώς, θα επαναστατούσαν, θα φώναζαν, θα κραύγαζαν ότι προσβάλλω τη Δικαιοσύνη, τους Δικαστές, τους Εισαγγελείς ...

ΑΠΑΙΤΩ από την Εισαγγελία Λαμίας να μου χορηγήσει επικυρωμένα Αντίγραφα των αιτουμένων εγγράφων, ως έχω έννομο συμφέρον, για να αποδείξω ότι εγώ κινήθηκα έγκαιρα και έγκυρα, όχι μόνο για λογαριασμό μου, αλλά και ως Πρόεδρος τότε του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΩΝ – ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ - ΕΓΓΥΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ, πλην όμως, για να μην γίνει γνωστό το Μέγα Σκάνδαλο της λεηλασίας της ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΜΙΑΣ, έπεσα θύμα Οργανωμένου Σχεδίου, ώστε να μην μπορέσω να αποδείξω τη ζημία που υπέστην προσωπικά εγώ αλλά και οι χιλιάδες άλλοι Συνεταίροι.

Τα Υπομνήματά μου και οι καταγγελίες μου ξεχάστηκαν σε συρτάρια, δεν τους δόθηκε – ενδεχομένως σκόπιμα - η δέουσα σημασία, με αποτέλεσμα να μου απαντήσουν εκ των υστέρων, ότι δήθεν δεν ενήργησα εμπρόθεσμα.

Προσφεύγω ενώπιόν Σας Κε Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου αιτούμενος να πράξετε κάθε νόμιμη ενέργειά σας, ώστε να ικανοποιηθεί άμεσα το δικαίωμά μου να μου χορηγηθούν επικυρωμένα τα Αντίγραφα που ζητώ, δεδομένου ότι έχω προς τούτο έννομο συμφέρον και η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λαμίας οφείλει να μου χορηγήσει αυτά.

Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

Συνημμένα σας υποβάλλω:…….

 

 

 

 

Μετά τιμής

 

Ο ΑΙΤΩΝ













 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΙΔΕΣ ΜΑΣ ΕΝΤΟΚΑ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"

  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ " Η ΤΟΛΜΗ"